Associació andorrana d'amics de la Xina

Objectius:

L'associació té per objecte el desenvolupament i la consolidació de les relacions d'amistat i col·laboració entre el Principat d'Andorra i la República Popular de Xina, en els àmbits cultural, social, laboral, comercial i tot altre àmbit propi a les bones relacions entre estats sobirans. L'associació pot realitzar activitats econòmiques sempre que es mogui en el marc de les seves finalitats estatutàries i no tingui per objecte, explicit o implícit, l'obtenció de beneficis econòmics per repartir-los entre els associats. L'associació pot realitzar totes les activitats lícites adequades a l'objecte social que serveixin per assolir les finalitats estatuàries, d'acord en cada cas amb els requisits i les condicions que estableixi l'ordenament.

Àmbit territorial d'actuació:
Àmbits d'actuació:
Adreça:

Carretera de la Comella, 23 AD500 Andorra la Vella

Telèfon:
Núm. de registre Comunal:
228-8/2005
Data d'inscripció al registre Comunal:
Dimecres, 10 Gener, 2018
NRT: