Skal Club Andorra

Versió per a imprimirVersió en PDF
Objectius:

L'associació té per objecte: a) Promoure l'amistat, la solidaritat i el turisme entre professionals, englobant totes les branques de la indústria del sector. b) Amb professionalitat i concepte d'amistat es treballa per realçar la nostra visió (la veu de confiança en el turisme), maximitzar les oportunitats de negoci en xarxa i desenvolupar una indústria turística responsable. c) Estimular les bones voluntats amb la finalitat d'acréixer la comprensió entre els pobles d'arreu del món. L'associació pot dur a terme activitats econòmiques sempre que es mogui en el marc de les seves finalitats estatutàries i no tingui per objecte, explícit o implícit, l'obtenció de beneficis econòmics per repartir-los entre els associats. L'associació també podrà dur a terme totes les activitats lícites adequades a l'objecte social que serveixin per assolir les finalitats estatutàries, d'acord, en cada cas, amb els requisits i les condicions que estableixi l'ordenament.

Àmbit territorial d'actuació:
Àmbits d'actuació:
Adreça:

Centre Cultural la Llacuna

C. Mossèn Cinto Verdaguer, 4-6, 2 pis

AD500 Andorra la Vella

Núm. de registre Comunal:
226-4/2017
Data d'inscripció al registre Comunal:
Dimarts, 21 Novembre, 2017
NRT: