Pescadors d'Andorra CPESMA

El Club té per objectes: 1. Fomentar la pràctica de la pesca sense mort en les modalitats de llençat lleuger i mosca al Principat d'Andorra 2. Dotar als pescadors d'Andorra d'eines per millorar la pràctica de la pesca de forma ètica i responsable amb el medi ambient. 3. Dotar als pescadors d'Andorra d'eines per millorar la seva seguretat durant la pràctica de la pesca. 4. Organitzar competicions de pesca sense mort al Principat, ja siguin de caràcter lúdic o bé reglamentades, segons les normes imposades en competicions internacionals per l'òrgan que se'n ocupi, per tal de fomentar competidors de nivell internacional. 5.Dotar al club d'una secció juvenil, que doni oportunitat especialment als més joves del principat d'aprendre i practicar la pesca esportiva sense mort i si així ho desitgen a competir ja sigui de forma lúdica o de caràcter oficial segons la reglamentació adient a nivell estatal o internacional. 6.Organitzar accions formatives amb l'objectiu de dotar als pescadors de tots els nivells de les eines adients per pescar amb bones arts, que maximitzin la possibilitat de supervivència de les eventuals captures i respecte ambiental dels entorns de pesca. 7. Col·laborar amb les autoritats en tot el que s'escaigui per tal de nodrir una bona relació i entesa, donant resolució promta a tots els afers que puguin atènyer als pescadors sense mort d'Andorra.

Centre esportiu El Serradells. Plaça Baró Pierre Coubertin. Crta. de la Comella. Ad.500 Andorra la Vella

225-2/2017
Dimecres, 23 Agost, 2017