Associació Infants del Món

L’associació “Infants del Món” té per objecte promoure, fomentar, afavorir i animar l’ajuda a la infància dels països més pobres, en totes les seves formes. Aquesta associació, sense ànim de lucre, podrà realitzar, en campanyes puntuals, activitats que li aportin fons destinats a ajudar els infants de països en vies de desenvolupament. Així mateix, podrà promoure l’apadrinament d’infants de famílies pobres d’aquells països, per part de nacionals, súbdits o entitats establertes al Principat d’Andorra. “lnfants del Món” no avala actuacions dins del Principat o en marc europeu. No obstant, ocasionalment, pot participar a activitats d’altres ONG que actuen en l'àmbit europeu o bé en el Principat.

C/ Dr. Nequi, 6

Centre Comercial La Fira, local 41