Club Penya Encarnada d'Andorra

L’Associació té per objecte la pràctica de l’esport del futbol i la participació en tot tipus d’actes esportius, així com la promoció de la convivència social, principalment cultural, esportiva i de lleure entre els seus socis al Principat d’Andorra, així com:

• Contribuir localment a mantenir bones relacions amb els altres clubs de diferents entitats i associacions.
  • Promoure i defensar el nom, prestigi i interès de la Casa de l’Esport Lisboa i Benfica.
  • Fonamentar el “benfiquisme”, entenent per aquest el fet de reagrupar en I’Associació Club Penya Encarnada d’Andorra adeptes en l’àmbit cultural que emana de les actuacions de la Casa de l’Esport Lisboa i Benfica.
  • Mantenir una estreta col·laboració i solidaritat amb el Casa de l’Esport Lisboa i Benfica.

Avinguda Tarragona, 93,
Nau Terravella,5