Institut de Drets Humans d'Andorra

Versió per a imprimirVersió en PDF
Objectius:

Defensa dels Drets Humans
Les finalitats de  L'INSTITUT DE DRETS HUMANS D'ANDORRA són l'estudi, la investigació, la divulgació, la promoció, la defensa dels Drets humans i la denúncia de les seves violacions.
L'associació persegueix aquestes finalitats des d'una perspectiva interdisciplinària, especialment a partir de la Constitució Andorrana, la Declaració Universal dels Drets Humans de les Nacions Unides i la Convenció per a la Salvaguarda dels Drets humans i de les Llibertats Fonamentals del Consell d'Europa, amb la voluntat d'esdevenir un instrument d'assessorament de les diferents institucions del Principat d'Andorra a l'hora de desenvolupar i normalitzar els Drets Humans al nostre país.
Per fer possibles aquests objectius, l'associació està oberta a totes les opinions compromeses en la defensa dels Drets Humans,  i col·labora amb entitats i organitzacions públiques i privades, nacionals i internacionals que puguin facilitar la consecució d’aquests fins.

Àmbit territorial d'actuació:
Àmbits d'actuació:
Adreça:

C/Mossèn Cinto Verdaguer, 4-6
2n pis, Bústia 8
Ad500- Andorra la Vella

Telèfon:
Horari d'atenció al públic:

A determinar

Nombre de socis:
Núm. de registre Comunal:
081-11/2011