Centre Aragonés del Principat d'Andorra

Els objectius principals de l'associació seran els següents:

1. Facilitar la comunicació i la relació entre totsels aragonesos residents al Principat d'Andorra
  2. Promoure activitats i iniciatvives destinadesa ensenyar, sostenir i fomentar, el coneixement de la llengua, la cultura, les tradicions i el folklore d'Aragó dins del Principat d'Andorra.
  3. Desenvolupar iniciatives i contactes destinats a facilitar a tots els associats el coneixement de  la llengua, la cultura, les tradicions i les Insititucions del Principat d'Andorra com a país que ens acull.
  4. Propiciar els intercanvis i activitats conjuntes amb altres associacions de caràcter cultural i objectius similars.
  5. Fomentar activitats esportives, recreatives, culturals i benèfiques que tinguin per objecte la convivència dels aragonesos amb ells mateixos, i amb la resta d'habitants del Principat d'Andorra.
  6. Prestar suport i orientació als aragonesos que per la seva condició d'emmigrants ho necessitin.

Carrer Prat Primer 4,

Edifici Rossella escala A 4-3