Plataforma Conjunta d'Acció Humanitària de les ONG d'Andorra

Objectius:

Les prioritats són: a) Treballar en la promoció i defensa de tots els Drets Humans, segons els principis dels propis estatuts de cadascuna de les entitats membres. b) Dur a terme tasques d'informació, formació, conscienciació, i sensibilització en la Cooperació al Desenvolupament i l'acció humanitària. c) Coordinar els esforços i els recursos i materials per a la realització d'activitats de captació de fons per tal de ser invertits en les campanyes que s'obrin. d) Prioritzar les campanyes de captació de fons i de sensibilització per les situacions d'emergències a nivell internacional. e) Promocionar i defensar davant de tercers (Govern, Comuns, institucions...)els interessos de la Cooperació al Desenvolupament en els països en vies de desenvolupament. f) Promoure estudis de qüestió d'interés comú (a nivell internacional com local)i defensar i dur a terme accions de manera coordinada dirigides a l'opinió pública, forces socials i polítiques, governs i administracions locals, i grups empresarials i altres entitats del sector privat. La Plataforma d'ONG d'Andorra pot dur a terme activitats econòmiques sempre que es mogui en el marc de les seves finalitats estatuàries i no tingui per objecte, explícit o implícit, l'obtenció de beneficis econòmics per repartir-los entre les entitats membres. La Plataforma d'ONG d'Andorra pot dur a terme totes les activitats lícites adequades a l'objecte social que serveixin per assolir les finalitats estatuàries, d'acord en cada cas, amb els requisits i les condicions que estableixin l'ordenament.

Àmbit territorial d'actuació:
Àmbits d'actuació:
Adreça:

Avinguda Santa Coloma 47-51 AD500 Andorra la Vella

Núm. de registre Comunal:
224-24/2003
Data d'inscripció al registre Comunal:
Dijous, 11 Gener, 2018
NRT: