Associació per la Síndrome de Down d'Andorra - ASDA

Objectius:

a) Facilitar tota la informació sobre la Síndrome de Down a les famílies que esperin un fill amb SD, no només la informació mèdica, sinó també, l'experiència del grup de pares i familiars de l'Associació. b) Formar el personal mèdic i psicològic encarregat de donar la notícia als pares que els seu fill té SD. c) Oferir serveis de suport, orientació i informació a les famílies de persones amb la Síndrome de Down. d) Treballar a favor de la plena inclusió familiar, social, escolar i laboral de les persones amb SD. e) Promoure l'atenció a persones amb discapacitat intele·lectual a través de projectes d'inclusió social, laboral, escolar, esportiva, d'oci i lleure, programes de salut i de vida independent i de sostenibilitat i medi ambient.

Àmbit territorial d'actuació:
Àmbits d'actuació:
Adreça:

C.Mn Cinto Verdaguer, núm.4-6 Edfici la Llacuna, 2n AD500 Andorra la Vella

Telèfon:

Núm. de registre Comunal:
190-3/2015
Data d'inscripció al registre Comunal:
Dimecres, 16 Setembre, 2015
NRT: