Associació amics dels orgues de les Valls d'Andorra

• L'objecte de l’Associació Amics dels Orgues de les Valls d'Andorra és la promoció de l'orgue com a patrimoni cultural i la difusió de la seva música,duent a terme les següents activitats que s'enumeren a títol enunciatiu i no limitatiu.
  • Organitzar i promoure concerts,recitals i audicions d'orgue.
  • Estimular la construcció de nous orgues en les parròquies del Principat que no en tenen en aquests moments
  • Promoure la funció d‘organista en l'àmbit litúrgic,col·laborant amb les comissions diocesanes de música sacra i música litúrgica o promovent la formació dels organistes.
  • Vetllar pel manteniment deIs orgues.
  • Estimular enregistrament de concerts.
  • Promoure la realització de cursos, concursos i d'altres activitats pròpies de I’orgue.
  • VetIlar per la pedagogia de l'orgue com a instrument musical, en col·laboració amb els centres d'ensenyament i d'altres entitats musicals així com amb els centres educatius del Principat  d'Andorra.

Rambla Molines, s/n, 1r pis

061-17/2011